  • Data: 2010-05-19 20:01:06
    Temat: Re: Instrukcja dymania panienek c.d.
    Od: Endriu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdybyś się skoncetrowł bardziej na sobie to byś nie klepał tych,
    > pozal się Boże, patriotycznych pierdół.

    O nic innego mi nie chodzi jak o to, aby w przyszłości mnie i moim
    dzieciom żyło sie lepiej. Istotą tego całego zamieszania jest to, że
    ci na EuroSocjalizm nawołują ci (lub dzieci tych), którzy 40 lat temu
    piali pieśni pochwalające ku chwale Stalina.

    Jedno bankructwo sytemu już przerabiałem. Chciałbym sobie (i moim
    dziciom) zaoszczedzić kolejnego ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/