eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligoRe: Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Krab" <k...@h...pl_________>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo
    Date: Mon, 4 Feb 2002 17:20:38 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 16
    Message-ID: <a3mccn$vb$1@news.tpi.pl>
    References: <a3lsp5$nld$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pg138.krakow.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1012839640 1003 213.76.246.138 (4 Feb 2002 16:20:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Feb 2002 16:20:40 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:160339
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a3lsp5$nld$1@news.tpi.pl...
    > Chciałem założyc konto w Inteligo. Wypełniłem wniosek, kurier przywiózł mi
    > paczkę z Inteligo. Niestety na wszystkich dokumentach jest wpisany błędny
    > adres. Nie aktywowałem jeszcze konta przez telefon. No i teraz mam
    dylemat.
    > Czy musze wysyłać do Inteligo wniosek o rozwiazanie umowy, czy może nie
    > muszę ?
    > Może ktoś znalazł sie w podobnej sytuacji?

    tak - mialem mase bledow w otrzymanej korespondencji od inteligo, ale jej
    wlasnie z ww powodu nie przyjalem i po kilku dniach przyszlo poprawione
    wina wiec raczej po twojej stronie - trzeba czytac co sie podpisuje
    teraz to dzwon do nich niech to poprawia


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1