  • Data: 2004-11-22 14:30:49
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kasislawek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:5b3d.00000c3e.41a1a0ab@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > 20:19).Przelew na rachunek inwestycyjny w CDM celem zakupu 16.11.br. 10
    000
    > akcji Swissmedu po 2,95 - 2,90.I tak to wyglądało,akcji nie udało sie
    kupić
    > 16.11.br,ponieważ pieniądze z inteligo wyszły 16.11.br,a na inwestycyjnym
    > zaksięgowano mi o 11:09 17.11.br..I dlatego czekam na papiery do
    zamknięcia
    > konta(nie chodzi mi o to,że trzeba potwierdzać,ale o to,że na telefon z
    banku
    > musiałam czekać ponad 12 godzin-uważam,że to jest kpina.Wracam do

    I bardzo dobrze ze zmieniasz bank. Bo przez to Inteligo:
    - sobie podnosisz cisnienie
    - konsultantowi zapewne tez bo nie umiesz zrozumiec ze maszyna (czyli bank)
    nie dziala tak jak czlowiek tylko tak jak zostala skonstruowana i nie mozna
    zmusic maszyny krzykiem do innego dzialania
    - histeryzujesz na p.b.b
    - nie mozesz zrozumiec, ze skoro przelew na duza kwote musi byc potwierdzony
    to mozesz tez go sama potwierdzic dzwoniac na darmowa bankolinie, ale i tak
    bank jest wredny i do d..y

    Moze po twoim odejsciu obsluga Inteligo bedzie mniej zestresowana co bedzie
    mialo pozytywny skutek dla innych klientow.

    > Już więcej w tym temacie nic nie napiszę,bo nie chcę się denerwować.Miałam
    > dobra informację i została stracona:(((

    Myslisz, ze jak wyslesz przez onet i nie podasz swoch namiarow to jestes
    anonimowa?
    Takie dzialanie na gieldzie jest przestepstwem, moze to i dobrze ze ci nie
    puscili tego przelewu...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---