  • Data: 2004-11-22 14:46:55
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I bardzo dobrze ze zmieniasz bank. Bo przez to Inteligo:
    > - sobie podnosisz cisnienie

    Niewątpliwie - w takiej sytuacji chyba każdemu by się podniosło.

    > - konsultantowi zapewne tez bo nie umiesz zrozumiec ze maszyna (czyli
    bank)
    > nie dziala tak jak czlowiek tylko tak jak zostala skonstruowana i nie
    mozna
    > zmusic maszyny krzykiem do innego dzialania

    A kto krzyczał?

    > - histeryzujesz na p.b.b

    Jeżeli dla Ciebie opis pretensji związanych z obsługą banku jest histerią,
    to zaiste wiele jej na pbb - prawie codziennie coś się pojawia.

    > - nie mozesz zrozumiec, ze skoro przelew na duza kwote musi byc
    potwierdzony
    > to mozesz tez go sama potwierdzic dzwoniac na darmowa bankolinie, ale i
    tak
    > bank jest wredny i do d..y

    Nie zrozumiałeś zdaje się o co chodziło. A nie chodziło o fakt potwierdzania
    dużych przelewów.

    > Moze po twoim odejsciu obsluga Inteligo bedzie mniej zestresowana co
    bedzie
    > mialo pozytywny skutek dla innych klientow.

    Może - na razie to pewnie straci klienta, który nie trzymał tam 200-300 PLN
    i wypłacał z bankomatu po 20
    PLN. Myslisz, że to problem klienta?

    > Myslisz, ze jak wyslesz przez onet i nie podasz swoch namiarow to jestes
    > anonimowa?
    > Takie dzialanie na gieldzie jest przestepstwem, moze to i dobrze ze ci nie
    > puscili tego przelewu...;-)

    Skąd wiesz, że to miał być inside trading? Nie wszystkie informacje są tego
    typu. A Ty zdaje się z góry to zakładasz. Podsumowując: mam wrażenie, że
    sobie stworzyłeś profil autorki jako histerycznej baby, która nic nie
    rozumie i się awanturuje i na dodatek chciała podjąć działania przestępcze
    :-) Tyle, że czytając wątek Twoje wnioski wyglądają delikatnie mówiąc na
    błędne. Tak jak i innego besserwissera, co to pouczał, a nie potrafił
    odróżnić rachunku inwestycyjnego od FI.