eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - 2 razy ten sam przelew mi zrobili!!! :-((((Re: Inteligo - 2 razy ten sam przelew mi zrobili!!! :-((((
  • Data: 2003-07-05 08:04:01
    Temat: Re: Inteligo - 2 razy ten sam przelew mi zrobili!!! :-((((
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W artykule s...@s...ctnet.pl,
    niejaki(a): Miernik z adresu <m...@c...pl> napisał(a):
    > In article <be4ubg$j7$1@korweta.task.gda.pl>, aleksandra wrote:
    >
    >> dzwonie wiec do infolinii i mowie w czym problem, a przemila pani
    >> stanowczym tonem wmawia mi ze system jest nieomylny, ze to
    >> technicznie niemozliwe zeby "samo sie przelalo drugi raz"i ze
    >> zrobilam dwa przelewy i to moj problem, a jak mi sie cos nie podoba
    >> to mam napisac pismo do zus'u o zwrot albo o zaksiegowanie na
    >> nastepny miesiac. zatkalo mnie totalnie. wiec sie pytam czy w takim
    >> razie jak sie robi wiecej niz jeden przelew do zus'u, to czy za
    >> kazdym razem trzeba zdrapywac i wpisywac numerek z karty kodow, wiec
    >> ona mi ze tak. no to chyba powinnam byla tak zrobic skoro rzekomo
    >> zlecilam dwa przelewy? ale nie zrobilam tak i zlecilam jeden
    >> przelew, a oni przelali dwa
    >
    > Przeciez masz dowod w tej postaci ze w systemie jest ile juz kodow
    > zuzylas. Przy nastepnym przelewie podaje konkretny numer kodu. Zadzwon
    > jeszcze raz, moze trafisz na kogos kto nie bedzie wmawial
    > "nieomylnosci", system to nie Papiez. A poza tym postrasz ich
    > arbitrem, a jak nie pomoze to oddaj sprawe do arbitra, to nie drogo
    > kosztuje, chyba 50 zl, jak wygrasz to oczywiscie bank placi, a ta
    > sprawe mysle ze wygrasz.

    To wszystko swoją drogą lecz problem zwrotu pieniędzy (raczej nierealne) lub
    przeniesienia wpłaty na przyszły miesiąc możesz załatwić tylko z zusem .
    Żaden bank nie ma prawa ingerować w konto zusowskie więc powinnaś zwrócić
    się sama do ZUS z odpowiednią dyspozycją . Bank można zmusić do
    odpowiedzialności i pokrycia ewentualnych strat ale on sam sprawy nie
    wyprostuje . ZUS-u nie interesuje pośrednik lecz właściciel konta i on jest
    stroną a nie bank . Ponieważ ZUS ma przyznane prawem dość dużo czasu na
    reakcję i wykonanie dyspozycji więc lepiej zadecydować o zaliczeniu nadpłaty
    na poczet przyszłych należności co uchroni Cię przed następną wpłatą składki
    w pełnej wysokości . Im wcześniej to zrobisz tym lepiej . Odpowiedzialność
    banku swoją drogą .

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1