eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - 2 razy ten sam przelew mi zrobili!!! :-((((Re: Inteligo - 2 razy ten sam przelew mi zrobili!!! :-((((
  • Reply-To: "oporek2" <o...@p...onet.pl>
    From: "oporek2" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <be4ubg$j7$1@korweta.task.gda.pl>
    <s...@s...ctnet.pl>
    Subject: Re: Inteligo - 2 razy ten sam przelew mi zrobili!!! :-((((
    Date: Sat, 5 Jul 2003 10:04:01 +0200
    Lines: 36
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    NNTP-Posting-Host: 81.15.163.51
    Message-ID: <3f068679$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1057392249 81.15.163.51 (5 Jul 2003 10:04:09 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: elkom.data
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.task.gda.pl!news.man.szczecin.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:249686
    [ ukryj nagłówki ]

    W artykule s...@s...ctnet.pl,
    niejaki(a): Miernik z adresu <m...@c...pl> napisał(a):
    > In article <be4ubg$j7$1@korweta.task.gda.pl>, aleksandra wrote:
    >
    >> dzwonie wiec do infolinii i mowie w czym problem, a przemila pani
    >> stanowczym tonem wmawia mi ze system jest nieomylny, ze to
    >> technicznie niemozliwe zeby "samo sie przelalo drugi raz"i ze
    >> zrobilam dwa przelewy i to moj problem, a jak mi sie cos nie podoba
    >> to mam napisac pismo do zus'u o zwrot albo o zaksiegowanie na
    >> nastepny miesiac. zatkalo mnie totalnie. wiec sie pytam czy w takim
    >> razie jak sie robi wiecej niz jeden przelew do zus'u, to czy za
    >> kazdym razem trzeba zdrapywac i wpisywac numerek z karty kodow, wiec
    >> ona mi ze tak. no to chyba powinnam byla tak zrobic skoro rzekomo
    >> zlecilam dwa przelewy? ale nie zrobilam tak i zlecilam jeden
    >> przelew, a oni przelali dwa
    >
    > Przeciez masz dowod w tej postaci ze w systemie jest ile juz kodow
    > zuzylas. Przy nastepnym przelewie podaje konkretny numer kodu. Zadzwon
    > jeszcze raz, moze trafisz na kogos kto nie bedzie wmawial
    > "nieomylnosci", system to nie Papiez. A poza tym postrasz ich
    > arbitrem, a jak nie pomoze to oddaj sprawe do arbitra, to nie drogo
    > kosztuje, chyba 50 zl, jak wygrasz to oczywiscie bank placi, a ta
    > sprawe mysle ze wygrasz.

    To wszystko swoją drogą lecz problem zwrotu pieniędzy (raczej nierealne) lub
    przeniesienia wpłaty na przyszły miesiąc możesz załatwić tylko z zusem .
    Żaden bank nie ma prawa ingerować w konto zusowskie więc powinnaś zwrócić
    się sama do ZUS z odpowiednią dyspozycją . Bank można zmusić do
    odpowiedzialności i pokrycia ewentualnych strat ale on sam sprawy nie
    wyprostuje . ZUS-u nie interesuje pośrednik lecz właściciel konta i on jest
    stroną a nie bank . Ponieważ ZUS ma przyznane prawem dość dużo czasu na
    reakcję i wykonanie dyspozycji więc lepiej zadecydować o zaliczeniu nadpłaty
    na poczet przyszłych należności co uchroni Cię przed następną wpłatą składki
    w pełnej wysokości . Im wcześniej to zrobisz tym lepiej . Odpowiedzialność
    banku swoją drogą .

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1