    From: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Inteligo] Likwidacja rachunku
    Date: Sat, 9 Feb 2002 13:02:54 +0100
    Sender: [04007801 mail.onet.pl]@qb116.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:08ce.00000903.3c650a98@newsgate.onet.pl...

    > na koniec? mi mowili ze w ciagu 30 dni a nie 'po 30 dniach' :-)

    Regulamin mówi, że PO 30 dniach...

    > nie moga tego zrobic w swietle prawa... to tak jakby (przy zalozeniu ze w
    nowym
    > Regulaminie zmienia sie tryb wypowiedzenia umowy) wypowiedzenie zlozone np
    10
    > lutego bieglo do 15.02 w/g starych zasad a po 15.02 nagle zaczalo biec w/g
    > nowych regulacji.
    > Klient ma prawo nie zgodzic sie zarowna ze zmiana Regulaminu jaki i TOiP
    (ktora
    > zreszta stanowic bedzie integralna jego czesc w swietle regulacji od
    > 15.02.2002 - jezeli dobrze pamietam)

    Bank ma w tej kwestii inne stanowisko i powołuje się na stary regulamin...

    Możesz powalczyć z nimi -> i...@i...pl - a nóż Ci się uda. :)

    Bank twierdzi, że sytuacja z TOiP jest identyczna, jak z oprocentowaniem -
    jest wprowadzone i od tej daty po prostu obowiązuje.
    A nie zgodzić się możesz na nowe "Warunki ogólne" i wtedy umowa utrzymana
    będzie do końca na starych zasadach regulaminu...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl