eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo POMOCYRe: Inteligo POMOCY
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo POMOCY
    Date: Thu, 10 Feb 2005 09:47:27 -0600
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 31
    Message-ID: <cufvmi$2qs$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cufckh$n04$1@nemesis.news.tpi.pl> <cufjge$26v$1@inews.gazeta.pl>
    <cufuoe$rmr$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: umsldial-110.umsl.edu
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1108050451 2908 134.124.144.110 (10 Feb 2005 15:47:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Feb 2005 15:47:31 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <cufuoe$rmr$1@inews.gazeta.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    X-User: witek7205
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.9 (Windows/20041103)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:336682
    [ ukryj nagłówki ]

    Mirun wrote:
    >
    > Witam ponownie ...
    > Te pieniadze nie są zablokowane tylko ich nie ma w ogóle na rachunku, bank
    > potrącił kwotę pobrania i prowizję za transakcje w bankomacie Euronetu. Mało
    > tego cały czas z nimi jestem w kontakcie i twierdzą że na załatwienie
    > reklamacji mają czas do 45 dni. Ja nie jestem jakimś nowicjuszem z internet
    > banking w róznych bankach korzystam od 5-ciu lat i miesięcznie robie
    > kilkadziesiat transakcji za pomoca kart i przelewów przez sieć, prywatni i
    > słuzbowo, doskonale wiem na czym to polega ale nie rozumiem dlaczego to ja
    > mam ponosić konsekwencje zlego funkcjonowania systemów informatycznych w tym
    > banku. przyznaję racje awaria , przeciążona sieć bankomat nie płaci i nie
    > strąca z konta, ale kazda inna sytuacja wydaje się poprostu dziwnaa - co ma
    > powiedzieć ktoś do kogo raz w miesiącu wyciąg przychodzi. Normalna reakcja
    > nie placi jeden bankomat za pół godziny powtarzasz operacje lub pobierasz z
    > innego bankomatu, przeciez to sa twoje pieniądze i laski ci nikt nie robi.
    > Bank powinien wziąć na siebie odpowiedzialność za awarie swoich systemów a
    > nie zostawiać sobie 45 dni na wyjaśnienie swoich problemów.Zapraszm do
    > dyskusji może odezwie się jakiś fachowiec z banku.


    Złóż pisemną reklamację, dołącz kserokopie z bankomatów.
    Bank ma prawo rozpatrywać reklamacje przez ileś tam dni i tego mu nie
    odmówisz.
    Natomiast kiedy wina jest po stronie banku ma obowiązek pokryć
    poniesione przez ciebie straty.
    Weź pożyczkę na zablokowaną kwotę i zażądaj spłaty odsetek od tej
    pożyczki przez bank.
    najlepiej weź ją jako debet w inteligo.
    Co prawda zapewne spotkacie się jak nie w sądzie to u arbitra bankowego,
    ale bank stoi na przegranej pozycji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1