  • Data: 2003-03-13 18:43:25
    Temat: Re: Inteligo, a superkonto
    Od: "Marcin" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > Rzeczywiście. Dla niektórych czas stanął w miejscu. A większości z tych
    rzeczy
    > juz dawno nie ma, np. Polskiego Radia Programu III.

    Jak to nie ma Trojki?

    A wracajac do glownego tematu.

    Co komu do tego z jakiego banku korzystaja inni?
    Korzystaja z jakiego chca i ja sie z tego ciesze...

    A koszt banku Internetowego wcale nie musi byc nizszy niz
    marmurkowego.
    Z Internetu nadal w Polsce korzysta niewiele osob.
    I raczej nie ma potrzeby, zeby kupowac komputer,
    instalowac oprogramowanie tylko po to, zeby z banku korzystac.
    Kanal telefoniczny tez nie dla wszystkich jest dostepny.
    W Polsce nadal wielu ludzi nie ma telefonu.
    Choc wydaje sie to moze komus nieprawdopodobne to jednak jest
    to prawda.
    Prosze sobie porownac liczbe lini na 100 mieszkancow w Polsce i w
    "normalnych"
    krajach.

    Niby mozna sobie komorke kupic i dzwonic. Tylko, ze wtedy wyjdzie drozej
    niz w (chyba)kazdym marmurku.
    O WAPie to nie wpsominam bo tam trudno dojrzec cokolwiek
    nie mowiac o jakiejkolwiek wygodzie (na popularnych telefonach).
    Koszty WAPu tez do najnizszych nie naleza. (przynajmniej w tanich
    abonamentach).

    Jeszcze marmurki moga zyc spokojnie przez jakis czas...

    Pozdrawiam

    Marcin