    From: "Marcin" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo, a superkonto
    Date: Thu, 13 Mar 2003 21:09:25 +0100

    Witam

    news:187b.00000754.3e70db5b@newsgate.onet.pl...

    > Trójka jest, Polskiego Radia Programu III nie ma, a kiedyś ta nazwa była
    używana
    > dla podkreślenia przynależności do radia publicznego. Teraz ta nazwa jest
    > prezenterów ZAKAZANA.

    Jak zwal tak zwal.

    > Wcale mi to nie przeszkadza. Ale jak muszę wpłacić coś na Inteligo, to te
    > kolejki mnie rozbrajają.

    To zmien na bank, gdzie nie ma kolejek;)

    Sam mam konto w PKO BP i wkrotce chyba je zamkne.
    Myslalem o otworzeniu konta w Inteligo glownie ze wzgledu na siec bankomatow
    PKO BP (w mojej wiosce tylko taki jest).
    Ale ostanie dzialania Inteligo zwiazane z nowym cennikiem spowodowaly,
    ze rozejrze sie za czym innym.
    Nawet mBank, gdy wprowadzil oplate za karte do eMaxa to dal jakis czas
    (co prawda krotki) na mozliwosc rezygnacji z karty.
    I byla to informacja widniejaca na stronie z aktualnosciami oraz po
    dodzwonieniu
    sie do mLini trzeba bylo tego wysluchac. A Inteligo calkiem nowy cennik
    wprowadza i obowiazuje on od dnia publiakcji (konta nie mam wiec moge sie
    mylic -
    pisze na podstawie wypowiedzi na grupie, zwlaszcza odnosnie kont dla firm)
    Czyli wychodzi na to, ze w dniu, kiedy chce wykonac operacje bankowa musze
    sprawdzic cennik uslug, z ktorych chce skorzystac.

    A jak juz pojde sobie do marmurka PKO BP to moge sie pani w okienku
    zapytac co ile kosztuje i to jest calkiem darmo.

    > A jeśli chodzi o telefon, to napradwdę tak ciężko o budkę telefoniczną w
    > miastach? Na wsi, zgodzę się, może nie być. Ale w miejscowościach powyżej
    5 tys.
    > mieszkańców?

    A wyobrazasz sobie ludzi idacych do budki ze wszystkimi papierami (jakies
    hasla,
    numery kont) nerwowo odczytujacych z dowodu numer pesel itp.
    Jak dla mnie to nie ma to nic wspolnego z wygoda banku internetowego.
    To jakas parodia.
    Mysle, ze s.p. Bareja moglby o tym dobry film zrobic. Szkoda, ze nie zyje.

    Pozdrawiam

    Marcin