  • Data: 2004-09-15 11:28:21
    Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niestety
    > zaczely sie czasy kiedy klienci mysla ze wszystko im wolno i ze kazdy
    powinien
    > im wchodzi w tylek. Moze stad bierze sie problem, ze sami nie potrafimy
    sie
    > zachowac a wymagamy tego od innych.

    Na szczęscie zaczęły się takie czasy ;-) To jeszcze ja się dorzucę - kurier
    Masterlinka przy zakładaniu konta w Inteligo przysłał mi SMSa, że mam się z
    nim skontaktować, bo ma przesyłkę. Jako, że olałam jego SMSa, raczył
    zadzwonić i z pretensją w głosie powiedział, że przecież wysłał mi SMSa i
    dlaczego się nie kontaktuję. Na moją sugestię, że to ON ma się skontaktować
    był szczerze zdziwiony. Próbował umówić się ze mną w miejscu i o czasie mu
    pasującym. Jako że odparłam, że nie będę ponosić kosztów jego wygody
    (przejazdu i czasu) i mam czas o wtedy i wtedy i jestem tu i tu to niezbyt
    mu się to spodobało ;-) Przyjął jednak do wiadomości. Oczywiście nie
    przyjechał o umówionej godzinie, tylko 2 h później i ponieważ umawiałam sie
    w pracy, to tak się złożyło że byłam w tym czasie na spotkaniu. I co?
    Otrzymałam nagraną informację, że był i mnie nie zastał! Następnie zadzwonił
    i pytał DLACZEGO mnie nie było. Otrzymał dość zwięzłą informację+dodatek że
    wykonam 1 telefon, ale do jego szefa oraz że praca w Polsce nie jest
    przymusowa. Oczywiście przy podpisywaniu umowy musiałam mu "przypomnieć",
    żeby sprawdził dowód. To też jest jednostkowa historia z Masterlinkiem w
    roli głównej. I też nie mam pojęcia o branży logistycznej ;-) Niemniej po
    tej "jednostkowej" historii mam jak najgorsze zdanie o tej firmie i o ile
    czyta to ktoś z Inteligo, to lepiej znaleźliby sobie inną firmę do
    przesyłek - po co mają psuc sobie opinię ;-)