-
Data: 2004-09-15 11:57:22
Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]>
> > Niestety
> > zaczely sie czasy kiedy klienci mysla ze wszystko im wolno i ze kazdy
> powinien
> > im wchodzi w tylek. Moze stad bierze sie problem, ze sami nie potrafimy
> sie
> > zachowac a wymagamy tego od innych.
>
> Na szczęscie zaczęły się takie czasy ;-) To jeszcze ja się dorzucę - kurier
> Masterlinka przy zakładaniu konta w Inteligo przysłał mi SMSa, że mam się z
> nim skontaktować, bo ma przesyłkę. Jako, że olałam jego SMSa, raczył
> zadzwonić i z pretensją w głosie powiedział, że przecież wysłał mi SMSa i
> dlaczego się nie kontaktuję. Na moją sugestię, że to ON ma się skontaktować
> był szczerze zdziwiony. Próbował umówić się ze mną w miejscu i o czasie mu
> pasującym. Jako że odparłam, że nie będę ponosić kosztów jego wygody
> (przejazdu i czasu) i mam czas o wtedy i wtedy i jestem tu i tu to niezbyt
> mu się to spodobało ;-) Przyjął jednak do wiadomości. Oczywiście nie
> przyjechał o umówionej godzinie, tylko 2 h później i ponieważ umawiałam sie
> w pracy, to tak się złożyło że byłam w tym czasie na spotkaniu. I co?
> Otrzymałam nagraną informację, że był i mnie nie zastał! Następnie zadzwonił
> i pytał DLACZEGO mnie nie było. Otrzymał dość zwięzłą informację+dodatek że
> wykonam 1 telefon, ale do jego szefa oraz że praca w Polsce nie jest
> przymusowa. Oczywiście przy podpisywaniu umowy musiałam mu "przypomnieć",
> żeby sprawdził dowód. To też jest jednostkowa historia z Masterlinkiem w
> roli głównej. I też nie mam pojęcia o branży logistycznej ;-) Niemniej po
> tej "jednostkowej" historii mam jak najgorsze zdanie o tej firmie i o ile
> czyta to ktoś z Inteligo, to lepiej znaleźliby sobie inną firmę do
> przesyłek - po co mają psuc sobie opinię ;-)
>
Mysle ze kilku niezadowolonych klientow nie wymusi na Inteligo zmiany firmy.
Gdyby mieli taką chęc i takie zdanie jak Wy juz dawno by to zrobili, bo
przeciez konkurencja jest. Poza tym jesli chodzi o kuriera to on nie ma
wchodzic w tylek Wam i byc dostepnym przez 24na dobe. To tez czlowiek i ciezko
pracuje noszac paczki do klientow od ktorych zazwyczaj tylko wysluchuje skarg.
A spoznil sie moze 2godziny bo mial problem z autem... bo byly korki... czy
powodow moze byc jeszcze kilka. Ale ktos egoistyczny i zapatrzony w siebie
nigdy nie zrozumie ze kurier tez czlowiek i tez miewa czasem ciezki dzien, a do
tego wsystkieo jeszcze musi sie usmiechac do klientow. Eh zawsze sa dwie strony
medalu... warto czasem spojrzec na te druga strone. A Inteligo zachecam do
dalszej wspolpracy z Masterlinkiem, moge dac sobie obciac palec ze skarg na
Masterlinka Inteligo dostaje niewiele w porownianiu z iloscia wysylanych
paczek. Tak wiec zycze im dalszej dobrej wspolpracy.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 15.09.04 12:32 Bartol Partol
- 15.09.04 12:49 Marek
- 15.09.04 13:03 Glenn
- 15.09.04 13:14 m...@p...onet.pl
- 15.09.04 13:18 Glenn
- 15.09.04 13:16 m...@p...onet.pl
- 15.09.04 13:25 Glenn
- 15.09.04 14:33 Marek
- 15.09.04 14:58 Bartol Partol
- 15.09.04 14:59 Bartol Partol
- 15.09.04 15:05 m...@p...onet.pl
- 15.09.04 15:07 m...@p...onet.pl
- 15.09.04 15:10 m...@p...onet.pl
- 15.09.04 15:17 Glenn
- 15.09.04 15:58 a po chuj ci to
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie