eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo i Masterlink - proceduryRe: Inteligo i Masterlink - procedury OT
  • Data: 2004-09-15 11:57:22
    Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >
    > > Niestety
    > > zaczely sie czasy kiedy klienci mysla ze wszystko im wolno i ze kazdy
    > powinien
    > > im wchodzi w tylek. Moze stad bierze sie problem, ze sami nie potrafimy
    > sie
    > > zachowac a wymagamy tego od innych.
    >
    > Na szczęscie zaczęły się takie czasy ;-) To jeszcze ja się dorzucę - kurier
    > Masterlinka przy zakładaniu konta w Inteligo przysłał mi SMSa, że mam się z
    > nim skontaktować, bo ma przesyłkę. Jako, że olałam jego SMSa,  raczył
    > zadzwonić i z pretensją w głosie powiedział, że przecież wysłał mi SMSa i
    > dlaczego się nie kontaktuję. Na moją sugestię, że to ON ma się skontaktować
    > był szczerze zdziwiony. Próbował umówić się ze mną w miejscu i o czasie mu
    > pasującym. Jako że odparłam, że nie będę ponosić kosztów jego wygody
    > (przejazdu i czasu) i mam czas o wtedy i wtedy i jestem tu i tu to niezbyt
    > mu się to spodobało ;-) Przyjął jednak do wiadomości. Oczywiście nie
    > przyjechał o umówionej godzinie, tylko 2 h później i ponieważ umawiałam sie
    > w pracy, to tak się złożyło że byłam w tym czasie na spotkaniu. I co?
    > Otrzymałam nagraną informację, że był i mnie nie zastał! Następnie zadzwonił
    > i pytał DLACZEGO  mnie nie było. Otrzymał dość zwięzłą informację+dodatek że
    > wykonam 1 telefon, ale do jego szefa oraz że praca w Polsce nie jest
    > przymusowa. Oczywiście przy podpisywaniu umowy musiałam mu "przypomnieć",
    > żeby sprawdził dowód. To też jest jednostkowa historia z Masterlinkiem w
    > roli głównej. I też nie mam pojęcia o branży logistycznej ;-) Niemniej po
    > tej "jednostkowej" historii mam jak najgorsze zdanie o tej firmie i o ile
    > czyta to ktoś z Inteligo, to lepiej znaleźliby sobie inną firmę do
    > przesyłek - po co mają psuc sobie opinię ;-)
    >

    Mysle ze kilku niezadowolonych klientow nie wymusi na Inteligo zmiany firmy.
    Gdyby mieli taką chęc i takie zdanie jak Wy juz dawno by to zrobili, bo
    przeciez konkurencja jest. Poza tym jesli chodzi o kuriera to on nie ma
    wchodzic w tylek Wam i byc dostepnym przez 24na dobe. To tez czlowiek i ciezko
    pracuje noszac paczki do klientow od ktorych zazwyczaj tylko wysluchuje skarg.
    A spoznil sie moze 2godziny bo mial problem z autem... bo byly korki... czy
    powodow moze byc jeszcze kilka. Ale ktos egoistyczny i zapatrzony w siebie
    nigdy nie zrozumie ze kurier tez czlowiek i tez miewa czasem ciezki dzien, a do
    tego wsystkieo jeszcze musi sie usmiechac do klientow. Eh zawsze sa dwie strony
    medalu... warto czasem spojrzec na te druga strone. A Inteligo zachecam do
    dalszej wspolpracy z Masterlinkiem, moge dac sobie obciac palec ze skarg na
    Masterlinka Inteligo dostaje niewiele w porownianiu z iloscia wysylanych
    paczek. Tak wiec zycze im dalszej dobrej wspolpracy.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1