  • Data: 2004-09-15 13:25:39
    Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i super, ja jestem z Katowic i tez tutaj ok. Pewnie w Warszawie i
    > okolicznych wiochach jest cos nie tak. No ale nieprzetłumaczysz kretynom
    ze ich
    > przypadki nie sa regula... pozdr

    W moim przypadku Wrocław. Aha! Próba ustawiania sobie miejsca i czasu
    spotkania "pod siebie" powtórzyła się przy przesyłce Idea Profit. Na Twoim
    miejscu pracując w firmie usługowej nie nazywałabym klientów kretynami. No
    chyba, że to wyraz Masterlinkowej "kultury korporacyjnej" ;-) BTW - z Twoim
    podejściem do klienta oraz osób które zgłaszają nieprawidłowości w działaniu
    firmy też powinieneś lecieć na ryj. Najwyraźniej nie pojmujesz zależności
    "klient=mój zarobek".