-
Data: 2004-09-15 13:03:40
Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
> Mysle ze kilku niezadowolonych klientow nie wymusi na Inteligo zmiany
firmy.
Jak ich ilośc będzie rosła, to możesz się zdziwić ;-)
>Poza tym jesli chodzi o kuriera to on nie ma
> wchodzic w tylek Wam i byc dostepnym przez 24na dobe. To tez czlowiek i
ciezko
> pracuje noszac paczki do klientow od ktorych zazwyczaj tylko wysluchuje
skarg.
> A spoznil sie moze 2godziny bo mial problem z autem... bo byly korki...
czy
> powodow moze byc jeszcze kilka. Ale ktos egoistyczny i zapatrzony w siebie
> nigdy nie zrozumie ze kurier tez czlowiek i tez miewa czasem ciezki dzien,
a do
> tego wsystkieo jeszcze musi sie usmiechac do klientow. Eh zawsze sa dwie
strony
> medalu... warto czasem spojrzec na te druga strone. A Inteligo zachecam
do
> dalszej wspolpracy z Masterlinkiem, moge dac sobie obciac palec ze skarg
na
> Masterlinka Inteligo dostaje niewiele w porownianiu z iloscia wysylanych
> paczek. Tak wiec zycze im dalszej dobrej wspolpracy.
Tak masz rację - mam w nosie "problemy" niesłownego kuriera, który próbuje
na klienta przerzucać koszty swojej pracy i nie trzyma się procedur. Uważam
tez, że powinien być wywalony na zbity ryj. Jak już ktoś Ci napisał - komuna
sie na szczęście skończyła. BTW - z takimi poglądami na relacje firma-klient
powinieneś wyemigrować do Korei Płn.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.09.04 13:14 m...@p...onet.pl
- 15.09.04 13:18 Glenn
- 15.09.04 13:16 m...@p...onet.pl
- 15.09.04 13:25 Glenn
- 15.09.04 14:33 Marek
- 15.09.04 14:58 Bartol Partol
- 15.09.04 14:59 Bartol Partol
- 15.09.04 15:05 m...@p...onet.pl
- 15.09.04 15:07 m...@p...onet.pl
- 15.09.04 15:10 m...@p...onet.pl
- 15.09.04 15:17 Glenn
- 15.09.04 15:58 a po chuj ci to
- 15.09.04 17:33 Radoslaw P.
- 15.09.04 18:44 m...@p...onet.pl
- 15.09.04 20:41 Artur A. Surowiec
Najnowsze wątki z tej grupy
- MENNICA GATE: KLIENCI TRACĄ MILIONY, SŁUŻBY SĄ BEZSILNE (WYWIAD Z OFIARĄ)
- KREDYTY - JAK NA CHŁOPSKI ROZUM CENY MIESZKAŃ MAJĄ SIĘ DO ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ |GOSPODARCZE ZERO #23
- po niemiecku
- Cel rachunku
- CA -- problem z logowaniem
- "Ale my nie mamy ślubu. Tak też można dostać kredyt" Rozczulający marketing banksterki ;))
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
Najnowsze wątki
- 2024-07-23 MENNICA GATE: KLIENCI TRACĄ MILIONY, SŁUŻBY SĄ BEZSILNE (WYWIAD Z OFIARĄ)
- 2024-07-05 KREDYTY - JAK NA CHŁOPSKI ROZUM CENY MIESZKAŃ MAJĄ SIĘ DO ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ |GOSPODARCZE ZERO #23
- 2024-07-05 po niemiecku
- 2024-07-02 Cel rachunku
- 2024-07-01 CA -- problem z logowaniem
- 2024-06-29 "Ale my nie mamy ślubu. Tak też można dostać kredyt" Rozczulający marketing banksterki ;))
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby