eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo i Masterlink - proceduryRe: Inteligo i Masterlink - procedury OT
  • Data: 2004-09-15 13:03:40
    Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Mysle ze kilku niezadowolonych klientow nie wymusi na Inteligo zmiany
    firmy.

    Jak ich ilośc będzie rosła, to możesz się zdziwić ;-)

    >Poza tym jesli chodzi o kuriera to on nie ma
    > wchodzic w tylek Wam i byc dostepnym przez 24na dobe. To tez czlowiek i
    ciezko
    > pracuje noszac paczki do klientow od ktorych zazwyczaj tylko wysluchuje
    skarg.
    > A spoznil sie moze 2godziny bo mial problem z autem... bo byly korki...
    czy
    > powodow moze byc jeszcze kilka. Ale ktos egoistyczny i zapatrzony w siebie
    > nigdy nie zrozumie ze kurier tez czlowiek i tez miewa czasem ciezki dzien,
    a do
    > tego wsystkieo jeszcze musi sie usmiechac do klientow. Eh zawsze sa dwie
    strony
    > medalu... warto czasem spojrzec na te druga strone. A Inteligo zachecam
    do
    > dalszej wspolpracy z Masterlinkiem, moge dac sobie obciac palec ze skarg
    na
    > Masterlinka Inteligo dostaje niewiele w porownianiu z iloscia wysylanych
    > paczek. Tak wiec zycze im dalszej dobrej wspolpracy.

    Tak masz rację - mam w nosie "problemy" niesłownego kuriera, który próbuje
    na klienta przerzucać koszty swojej pracy i nie trzyma się procedur. Uważam
    tez, że powinien być wywalony na zbity ryj. Jak już ktoś Ci napisał - komuna
    sie na szczęście skończyła. BTW - z takimi poglądami na relacje firma-klient
    powinieneś wyemigrować do Korei Płn.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1