  • Data: 2004-09-15 15:17:22
    Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niezrozumielaes mnie. jesli ktos notorycznie zachwouje sie w pewien sposob
    > ok, ale bycmoze bylo tojednorazowe... dlatego prosilem o wyrozumienie dla
    > innych... no ale coz mzoe Ty juz nieraz zostales potraktowany z buta i
    zyczysz
    > tez tego innym.

    Mnie spotkało dwukrotnie przy dwukrotnym dostarczaniu paczki przez
    Masterlink. A więc w moim przypadku 100 % negtywnych przypadków. Opowieści
    innych niezadowolonych są podobne (próba przerzucania kosztów, niesłowność)
    a więc skoro się to powtarza w podobnym schemacie, to mam prawo
    przypuszczać, że to działanie SYSTEMOWE. Ergo: firma ma w d.... klientów.
    Twoje posty tylko to potwierdzają. A na rynku juz tak jest, że jak się firma
    czarnych owiec nie pozbywa, to sama z tego rynku wylatuje. Czego Tobie oraz
    Masterlinkowi serdecznie życzę po zapoznaniu się z Twoimi poglądami oraz
    sposobem działania tejże firmy. Dla mnie EOT.