eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo i Masterlink - proceduryRe: Inteligo i Masterlink - procedury OT
  • Data: 2004-09-16 12:19:43
    Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Użytkownik m...@p...onet.pl napisał:
    >
    > >  A czasem warto zainteresowac sie drugim czlowiekm... no ale to juz tylko
    moje
    > > zdanie, jestem jednym z nielicznych zdaje sie ktorzy nie sa znieczuleni...
    I
    > > nie tylko dla kurierow mamy robic wyjatek tylko powinnismy byc ludzcy dla
    > > wszystkich przedstawicieli firm ktorzy maja bezposredni kontakt z klientem,
    > > poniewaz to wlasni oni wykonuja najgorsza prace za niewielkie pieniadze. A
    do
    >
    > Widzisz, praca z klientem wymaga pewnych umiejetnosci. I przede
    > wszystkim szacunku dla klienta. Trudno, zeby klient usmiechal sie do
    > kuriera, ktory ma klienta w dupie i uwaza go za zlo konieczne. Jesli
    > kurier umawia sie i nie przyjezdza, to znaczy, ze mnie nie szanuje, bo
    > nawet jesli ma problemy, to powinien zadzwonic i o nich poinformowac.

    Moze chodzi o to ze to nie tak naprawde klientem jest ten ktory płaci,a w
    przypadku przesyłek bankowych nie placi odbiorca ( przynajmniej w tych
    zestawach startowych ). Nie wiem, a moze kurierzy mysla ze latwiej sie dogadac
    i wytlumaczyc pewne kwestie osobie prywatnej niz jakies firmie. W koncu na
    korkow i awarii nie mozna przewidziec, a jezdzac po kilkanascie godzin dziennie
    troche tych korkow sie nazbiera... Nie bronie wszystkich kurierow, bo fakt ze
    niektorzy nie mysla zbytnio w pracy( to dot wszystkich pracownikow przeroznych
    firm ), ale wiem tez ze sporo przypadkow niekoniecznie musi byc z winy kuriera.
    Ja znow uwazam ze trudno miec szacunek dla klienta ktory mysli ze jest
    najwazniejszy i moze ustawiac ludzi po katach. Tak wiec umiejetnosci i
    podejscie powinny miec obie strony.

    jesli ma problemy, to powinien zadzwonic i o nich poinformowac - zapominasz ze
    kurier ma kilkanascie takich paczek jak Twoja i troche by zajelo czasu by
    wszystkich poinformowac o korkach czy awarii. Zreszta ciezko w korku dzwonic do
    klienta, gdy paczka lezy na tyle vana. No i pomijam fakt ze kurier to czlowiek,
    a nie kazdy czlowiek chce posaidac tel komorkowy, wiec moze nie miec skad
    zadzwonic.

    >
    > > Inteligo prosze bardzo dzwon, ale jsli miales doreczona paczke przed
    miesiacem
    > > to juz nic nie zdzialasz. Zreszta mysle ze Twoja skarga nie bedzie miala
    > > najmniejszego wpływu na wspoprace banku i Masterlinka. I zreszta nie
    powinnaa
    > > miec... paczke przyjales wiec moim zdanie sam zrobisz z sobie glupka jesli
    > > zadzwonisz po kilku dniach ze skarga... dla mnie byloby to podejrzane...
    ale
    > > rob co uwazasz za stosowne... pozdrawiam
    >
    > Ojojojojoj.
    >
    > Bartol


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1