eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo i Masterlink - proceduryRe: Inteligo i Masterlink - procedury OT
  • Data: 2004-09-16 11:38:02
    Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik m...@p...onet.pl napisał:

    > A czasem warto zainteresowac sie drugim czlowiekm... no ale to juz tylko moje
    > zdanie, jestem jednym z nielicznych zdaje sie ktorzy nie sa znieczuleni... I
    > nie tylko dla kurierow mamy robic wyjatek tylko powinnismy byc ludzcy dla
    > wszystkich przedstawicieli firm ktorzy maja bezposredni kontakt z klientem,
    > poniewaz to wlasni oni wykonuja najgorsza prace za niewielkie pieniadze. A do

    Widzisz, praca z klientem wymaga pewnych umiejetnosci. I przede
    wszystkim szacunku dla klienta. Trudno, zeby klient usmiechal sie do
    kuriera, ktory ma klienta w dupie i uwaza go za zlo konieczne. Jesli
    kurier umawia sie i nie przyjezdza, to znaczy, ze mnie nie szanuje, bo
    nawet jesli ma problemy, to powinien zadzwonic i o nich poinformowac.
    Tylko nie rozumiem, dlaczego musze pisac o takich oczywistych rzeczach.

    > Inteligo prosze bardzo dzwon, ale jsli miales doreczona paczke przed miesiacem
    > to juz nic nie zdzialasz. Zreszta mysle ze Twoja skarga nie bedzie miala
    > najmniejszego wpływu na wspoprace banku i Masterlinka. I zreszta nie powinnaa
    > miec... paczke przyjales wiec moim zdanie sam zrobisz z sobie glupka jesli
    > zadzwonisz po kilku dniach ze skarga... dla mnie byloby to podejrzane... ale
    > rob co uwazasz za stosowne... pozdrawiam

    Ojojojojoj.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1