eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo i Masterlink - proceduryRe: Inteligo i Masterlink - procedury OT
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
    Date: Thu, 16 Sep 2004 16:52:44 +0200
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 12
    Message-ID: <cic9bm$pea$1@opal.futuro.pl>
    References: <cibtum$2b5$1@inews.gazeta.pl> <6...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: lin.kompas.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: opal.futuro.pl 1095346358 26058 62.233.130.158 (16 Sep 2004 14:52:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Sep 2004 14:52:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/0.6.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:316079
    [ ukryj nagłówki ]

    m...@p...onet.pl wrote:

    > jesli ma problemy, to powinien zadzwonic i o nich poinformowac -
    > zapominasz ze kurier ma kilkanascie takich paczek jak Twoja i troche
    > by zajelo czasu by wszystkich poinformowac o korkach czy awarii.
    > Zreszta ciezko w korku dzwonic do klienta, gdy paczka lezy na tyle
    > vana. No i pomijam fakt ze kurier to czlowiek, a nie kazdy czlowiek
    > chce posaidac tel komorkowy, wiec moze nie miec skad zadzwonic.

    Chcesz powiedzieć, że istnieją firmy kurierskie, które nie wyposażają
    swoich kurierów w telefony.?????

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1