  • Data: 2005-09-15 11:54:50
    Temat: Re: Inteligo i debet.
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...Chętnie wysłucham Waszych sugestii i ewentualnych sposobów na pozytywną
    > odpowiedź systemu przy wnioskowaniu o zwiększenie debetu.

    Z ciekawości postanowiłem spróbować,
    przez nieużywane od dawna konto przepuściłem 15k, (poleżało 2 dni)
    wypełniłem wniosek i system zaproponował mi 2k debetu.
    Następnie przetestowałem różne warunki,
    nawet gdy zadeklarowałem 0zł dochodu (straty system nie chciał przyjąć),
    całą pięćdziesiątkę dzieci (sic!) i wnioskowałem o mniejszy limit
    system wciąż proponował mi maksymalny debet.

    Stąd wniosek, że głównym, a może nawet jedynym istotnyn kryterium
    jest wysokość wpływ(u/ów) na konto.
    Jakie będą efekty przy mniejszych wpływach 10k, 5k ...
    to już może kto inny przetestuje :)

    ps.
    ta możliwość wyboru do 50-ciu dzieci niemal powaliła mnie z nóg ;-D