    From: mlody_book <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo i opłata za prowadzenie konta
    Date: Wed, 01 Jun 2005 12:42:31 +0200

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Konto aktywowałem dokładnie 30 kwietnia, czyli w sobotę około 16.00. Potem
    > mamy niedzielę i długi weekend majowy. W tym miesiącu nie może się więc
    > znaleźć na koncie żadna kasa choćbym stanął na rzęsach

    I to właśnie wszyscy starają się Ci wytłumaczyć - prze kilka dni - od
    momentu aktywacji konta do pierwszej wpłaty było już liczone średnie
    miesięczne saldo na Twoim koncie. Jeżeli więc przez kilka dni miałeś
    saldo zerowe, to jasne jest, że aby uzyskać na koniec okresu
    rozliczeniowego średnią 100 to trzeba było wpłacić nie 105, a np. 115
    (to oczywiście zależy od długości tego okresu kiedy było 0). Sprawdź
    więc wchodząc w 'Szczegóły rachunku', zakładka 'Obciążenia' jakie jest
    tam widoczne średnie miesięczne saldo. Jeżeli tak jak napisałeś 107 PLN
    (mam jednak wrażenie, że napisałeś o saldzie konta, a nie średnim, ale
    pewnie się mylę ;-) ) to bank nie ma podstaw odrzucić Twojej
    reklamacji, ale powinieneś ją złożyć za pośrednictwem konsultanta
    infolinii, a nie przez zakładkę 'Pomoc' w serwisie internetowym.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)