eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo i opłata za prowadzenie konta › Re: Inteligo i opłata za prowadzenie konta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.bnet.pl!not-for-mail
    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo i opłata za prowadzenie konta
    Date: Thu, 02 Jun 2005 20:44:19 +0200
    Organization: ZBOWID: Związek Bojowiników o Warunek i Dziekankę.
    Lines: 59
    Message-ID: <d7nk2l$36d$1@serwus.bnet.pl>
    References: <mp7ix618kchu$.qi9m1bbb7mus.dlg@40tude.net>
    <d7mo9s$62$1@nemesis.news.tpi.pl> <d7n8r8$cv1$1@serwus.bnet.pl>
    <X...@p...zuzel.org>
    NNTP-Posting-Host: s3.zabrze.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: serwus.bnet.pl 1117737877 3277 213.227.67.131 (2 Jun 2005 18:44:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@b...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 2 Jun 2005 18:44:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/0.8.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:351178
    [ ukryj nagłówki ]

    A był to czwartek, 2 czerwca 2005 17:56, gdy Jacek Wojaczyński napisał(a)
    coś na pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Tristan Alder <s...@p...onet.pl> wrote:
    >
    >> Może nie aż tak, ale owszem, Inteligo jest niskiej klasy bankiem.
    >
    > Jakieś konkretne zarzuty? Czy tak tylko sobie piszesz?

    Owszem, mam konkretne.

    a) pomysł z kurierami-prostakami jest dość kontrowersyjny, pomysł mBanku z
    pocztą jest zdecydowanie przyjemniejszy. Konto w Inteligo zakładałem na
    trzy podejścia z powodu kuriera-oszołoma.

    b) opłaty są wyższe niż w mBanku

    c) karty działają dziwnie, często się nie autoryzują, ale kwotę na rachunku
    blokują, co bywa nieprzyjemne jak akurat jest to końcówka Twojej kasy

    d) serwis WWW jest taki sobie jeśli chodzi o wygodę, a do tego bardzo
    ważliwy na różne ruchy. Szybko wygasa i nie można używać przycisków Wstecz
    w przeglądarce. Do tego wkurza reklamami. Wydaje mi się, że bank to nie
    jest darmowe konto na onecie i nie powinni mnie jeszcze reklamami atakować.
    Mam ich dość wszędzie indziej.

    e) Żeby zrezygnować z konta w Ęteligo trzeba wypełnić formularz. Jest on
    dostępny wyłącznie na zamówienie u konsultanta. Czas realizacji formularza
    2 dni robocze, a żeby zamówić taki formularz zostałem zidentyfikowany
    bardzo dokładnie. Nie wiem po co, jak dla mnie to jest dziura w
    bezpieczeństwie, bo moje dane latają przecież nieszyfrowane po kablach
    TPSA. I wszystko to po to, żeby dostać pocztą elektroniczną druczek, który
    se mam wydrukować, wypełnić i odesłać do nich pocztą ślimaczą. Co
    najważniejsze, pomimo zamówienia tego formularza, nie dostałem go.

    f) obsługa telefoniczna to synonim czekania.

    Cytat z mojego pamiętnika z lutego tego roku: Dzisiaj siadam przed kontem
    i /dostęp zablokowany, zadzwoń do nas/. Dzwonię i co? /Bardzo przepraszamy,
    za chwilę połączysz się z konsultantem./ No dobra, wiem, że rozmowa z nim
    nie jest przyjemna i że mają za co przepraszać, ale niech już lepiej łączą.
    Niestety, nic z tego... 10 minut oczekiwania -- jest.

    g) Nie lubię PKO BP SA...

    Przypomniało mi się jak lata temu Bank Państwowy wydał mi kartę płatniczą o
    blokadzie wydatków powyżej... 0zł, a panienka w okienku na
    pytanie ,,dlaczego tak?'' odpowiedziała mi ,,widać tak ma być, ja nie wiem,
    my jesteśmy Bank Państwowy, nas nie szkolą, niech pan idzie do jakiegoś
    innego banku''.

    > A może podasz przykład lepszego banku z porównywalnymi opłatami?

    wg mnie lepszy jest mBank. Oczywiście pewnie znajdą się zwolennicy Inteligo.


    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1