eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Inteligo] kurier ?Re: [Inteligo] kurier ?
  • Data: 2004-08-10 08:44:34
    Temat: Re: [Inteligo] kurier ?
    Od: "Hubert123" <h...@b...poczty.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >To w Katowicach Stolica działa lepiej. Analogicznie jak wyżej, ale po
    >dojechaniu 20 km do ich bazy okazuje się, że przesyłki nie ma, bo jakiś
    >kurier zdążył ją wziąć - choć miała leżeć w bazie...

    To jeszcze nic! Nordea też (niestety!) wysyłała (może robi to nadal) pakiety
    startowe do Nordeasolo poprzez Masterlink. Wyobraźcie sobie, że prawidłowo
    zaadresowana przesyłka szła z Gdańska do jednego z ościennych miast
    wojewódzkich 2 miesiące!! Moje interwencje w Nordei i Masterlinku nie odnosiły
    rezultatu. Szczytem durnoty było żądanie przez Masterlink podania przeze mnie
    (odbiorcę) numeru przesyłki - tak, jakby nie mogli przeszukać bazy po innych
    polach (adresie, nazwisku itp.). Gdy im zarzuciłem, że złośliwie utrudniają i
    przeciągają sprawę, to odpowiedzieli, że nie mogą mi nic powiedzieć, bo nie
    wiedzą, czy korespondują @ z właściwą osobą (tylko po cholerę ktoś miałby
    pytać o cudzą przesyłkę...).
    Gdy w końcu po 2 miesiącach doręczono mi przesyłkę wklepałem jej numer w
    wyszukiwarce na stronie Masterlinka. Okazało się, że przesyłka była w moim
    mieście następnego dnia, a potem była ok. 70x (sic!) przekazywana z magazynu
    do sortowni i vice versa.

    Napisałem do nich reklamację i zażądałem jakiej rekompensaty za tak późne
    doręczenie prawidłowo zaadresowanej przesyłki z banku (przez 2 miesiące nie
    miałem karty). Odpisali, że nie mam żadnych praw, bo ma je nadawca - mam
    załatwić cesję praw, a termin do wniesienia reklamacji jest 7 dni. W
    odpowiedzi odesłałem znany pilik z nagraniem rozmowy p. Czabana z dyrektorem z
    TPSA p. Lebiedziem z tekstami w stylu: "czy wy naprawdę jesteście
    POKUR*****??!!"

    Oczywiście żadnych przeprosin ani nic. Po jakimś miesiącu przyszli ponownie -
    Nordea zakwestionowała im dokumenty - brak podpisu w jednym miejscu (bo kurier
    się nie znał...).
    Analogiczne przypadki miałem ja i moi znajomi także z innymi firmami
    kurierskimi. W zasadzie chyba wszystkie prezentują podobny denny poziom
    usług :-(

    H.
    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 11.08.04 20:50 bd

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1