eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo, o przetwarzaniu danych osobowychRe: Inteligo, o przetwarzaniu danych osobowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo, o przetwarzaniu danych osobowych
    Date: Wed, 13 Feb 2002 13:42:24 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 52
    Sender: [04007801 mail.onet.pl]@qb16.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl
    Message-ID: <a4dn04$lol$1@news.onet.pl>
    References: <3...@2...pl>
    NNTP-Posting-Host: qb16.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1013604164 22293 217.99.80.16 (13 Feb 2002 12:42:44 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 13 Feb 2002 12:42:44 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:162823
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "pupil" <p...@2...pl> napisał w wiadomości
    news:3C6A33D3.9060103@2com.pl...

    > Zadzwoniłem na infolinię Inteligo i poprosiłem, bardzo miłą panią żeby
    > przysłała mi wniosek o zamknięcie konta. Wniosek przyszedł jednak nie na
    > adres korespondencyjny, ani nawet na adres zameldowania, a na adres,
    > który podałem przy okazji odbierania przesyłki startowej.

    Sekundę. Nie neguję nieprawidłości sytuacji, ale czy adres korespondencyjny
    nie jest właśnie adresem, na jaki kurier dostarcza pakiet startowy?
    Można zamówić pakiet startowy na inny adres? Dziwne... Wydaje mi się, że to
    właśnie jest "korespondencja" banku do klineta i tam powinna byćkierowana...

    Chyba, że zmieniłeś dane w trakcie trwania umowy - to co innego...

    > Koperta z wnioskiem była zaadresowana ręcznie!

    Dziwne, ale nie karygodne...

    > Zadzwoniłem oczywiście, bardziej niż mocno zdenerwowany żeby wyjaśnić
    > sprawę, a równie miła pani zapewniała mnie, po sprawdzeniu i
    > utwierdzeniu się w przekonaniu, że w ich systemach są aktualne dane.
    > Zleciłem wyjaśnić sprawę i czekałem na telefon aż do dziś (około 2 dni).
    > Zadzwoniła kolejna miła pani z wielkimi przeprosinami, że coś takiego
    > się stało i że nigdy się to nie powtórzy (być może, bo zastanawiam się
    > nad wypełnieniem w/w wniosku i odesłaniu go do tego miłego banku).

    Czyli wyjaśnienie sprawy profesjonalne.
    Jak miałbyś konto gdzie indziej, to pogadałbyś po godzinnym oczekiwaniu z
    kobitką zza szyby i ona w ogóle nic by nie wyjaśniła... Nie generalizuję,
    ale w większości tak właśnie by było...

    > To bardzo dziwne i trącające niepoważnym podejściem do klienta...

    To znaczy wysłanie tego wniosku na niewłaściwy adres? Owszem, nie powinno
    tak być i powinni czem prędzej to poprawić...

    A nie uprawiałbym natomiast spiskowej teorii dziejów...

    > Ciekawi mnie ile oni tam mają systemów?
    > Ciekawi mnie również co by było gdyby przysłali mi na tamten adres
    > wyciąg z konta, czy mógłbym ich podać do sądu?

    Podać zawsze możesz. :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1