eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - rozwiązanie umowyRe: Inteligo - rozwiązanie umowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "Szymon" <v...@w...epf.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Date: Tue, 29 Mar 2005 14:48:14 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 33
    Message-ID: <d2bipc$t8i$1@news.dialog.net.pl>
    References: <d2baan$m78$1@news.dialog.net.pl> <d2bd1k$e52$1@news.elsat.net.pl>
    <d2be7d$p7v$1@news.dialog.net.pl> <d2bgo1$egq$1@news.elsat.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-2242.elblag.dialog.net.pl
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1112100460 29970 81.168.199.194 (29 Mar 2005 12:47:40
    GMT)
    X-Complaints-To: http://www.dialog.pl/dialog/internet/internet.php?id=41
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Mar 2005 12:47:40 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:341920
    [ ukryj nagłówki ]

    > Np. ostatniego dnia okresu wypowiedzenia. Albo na minutę przed
    > zamknięciem rachunku. Czyli _W_ okresie wypowiedzenia.

    OK, o to mi chodziło.

    > Ale po co na cokolwiek gdziekolwiek chcesz się powoływać?

    Mogłoby się nagle okazać, że nic nie dostali...

    > Naprawdę nie rozumiem w czym widzisz problem.

    Tylko w tym, iż uznałem - teraz widzę, iż błędnie - że w momencie
    dostarczenia blokują konta. Niedawno w mBanku wysyłałem umowe dot. kart. W
    momencie, gdy mogłem zamówić kartę = umowa dotarła. Innej osobie pomagałem
    zakładać konto. W momencie, gdy może robić przelewy = umowa dotarła. Na
    zasadzie analogii porównałem Inteligo go mBanku. Mój błąd, przyznaję.
    Rozbestwiłem się korzystając z lepszych produktów.

    > A Ty sądzisz, że ten ostatni przelew to darmowy będzie?

    Oczywiście nie, dlatego wolę by był jeden niż wiele. Z drugiej strony tylko
    wysokie saldo pozwala na względnie wysoki % w Inteligo.

    > Poza tym - załatwisz tyle, że się dowiesz, czy wypowiedzenie wypłynęło.
    > A o to przecież chodzi.

    Bank wtedy przerzuci winę na mnie - przecież informowali, że nie doszło. A
    tak - wolę bazować na dokumentach, które posiadam, a nie na info z linii,
    ktorego nie mogę udowodnić.

    pzdr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1