eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - rozwiązanie umowyRe: Inteligo - rozwiązanie umowy
  • Data: 2005-03-29 12:48:14
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Np. ostatniego dnia okresu wypowiedzenia. Albo na minutę przed
    > zamknięciem rachunku. Czyli _W_ okresie wypowiedzenia.

    OK, o to mi chodziło.

    > Ale po co na cokolwiek gdziekolwiek chcesz się powoływać?

    Mogłoby się nagle okazać, że nic nie dostali...

    > Naprawdę nie rozumiem w czym widzisz problem.

    Tylko w tym, iż uznałem - teraz widzę, iż błędnie - że w momencie
    dostarczenia blokują konta. Niedawno w mBanku wysyłałem umowe dot. kart. W
    momencie, gdy mogłem zamówić kartę = umowa dotarła. Innej osobie pomagałem
    zakładać konto. W momencie, gdy może robić przelewy = umowa dotarła. Na
    zasadzie analogii porównałem Inteligo go mBanku. Mój błąd, przyznaję.
    Rozbestwiłem się korzystając z lepszych produktów.

    > A Ty sądzisz, że ten ostatni przelew to darmowy będzie?

    Oczywiście nie, dlatego wolę by był jeden niż wiele. Z drugiej strony tylko
    wysokie saldo pozwala na względnie wysoki % w Inteligo.

    > Poza tym - załatwisz tyle, że się dowiesz, czy wypowiedzenie wypłynęło.
    > A o to przecież chodzi.

    Bank wtedy przerzuci winę na mnie - przecież informowali, że nie doszło. A
    tak - wolę bazować na dokumentach, które posiadam, a nie na info z linii,
    ktorego nie mogę udowodnić.

    pzdr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1