eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - rozwiązanie umowyRe: Inteligo - rozwiązanie umowy
  • Data: 2005-03-29 14:44:36
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Nie da się, bo nie masz potwierdzenia. Więc możesz twierdzić, że wysłałeś
    > dowolną rzecz w dowolnym czasie.

    Potwierdzeniem jest potwierdzenie nadania.

    > >> Padamy z wrażenia.
    > >
    > > To ilu Was tam jest?
    >
    > Co najmniej kilkoro sądząc z ilości uczestników wątku.

    Rozumiem: reprezentant głosu ludu :-)))) My wiemy co dla Was najlepsze :-)

    > Mylisz się. Nie tylko ze stacjonarnych.

    Aż rzuciłem się do telefonu... niestety miałem rację.

    > To Ty narzekałeś na KOSZTY kontaktu z Inteligo przez telefon. Skoro to
    taki
    > problem (te KOSZTY), to chyba pozwolisz uznać, że ocena Twojej zamożności
    > musi być dość niska.

    Przedmiotem wątku nie jest zasobność mojego portfela. Proszę więc, abyście
    go nie analizowali Kolego. Nie macie bowiem pełnych danych na mój temat, a
    sama kwestia 0800 to ułamek kosztów. Pojmujecie? Dziś byle kerownik ma
    sekretarkę od załatwiania m.in. rozmów i nawet gdy sekretara dzwoni na 0800
    to nie znaczy, że dla zakładu ów telefon jest darmowy, bowiem koszty
    utrzymania sekretary, jej pomieszczenia, linii (usługi tego typu nie tyle są
    darmowe co w cenie abonamentu, a tenże już darmowy nie jest) jest znaczący.
    Wreszcie jeśli taki kerownik ma przylatywać do Polski, by zadzwonić na 0800
    Inteligo darmowe to przyznacie Kolego, że koszty tego lotu też zerowe nie
    są. Itp. itd. Reasumując: nie dla każdego telefon do Inteligo sprowadza się
    do kosztów taryfikacji tego numeru.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1