  • Data: 2005-03-29 15:31:25
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nadania CZEGO. I skąd wziąłeś datę dotarcia tego CZEGOŚ do banku.

    Poleconego, no przecież zgodnie z par. 18 regulaminu... ufff... Ów regulamin
    wymusza polecony, ale nie ZPO.

    > Masz komórki we wszystkich sieciach komórkowych w Polsce? Dla ułatwienia -
    > Idei zadzwonisz na 0801121121. Więc raczej nie masz racji, a jedynie swoje
    > głębokie przekonanie o posiadaniu takowej.

    Nie mam Idei. Znaleźliście wyjątek - brawo. To może skoczą do salonu i
    podpiszę umowę na 2 lata po kilkaset złotych rocznie abonamentu, by móc
    zadzwonić do Inteligo za darmo?

    > Padam z wrażenia, że stac Cię na zatrudnianie sekretarki.

    Ależ dziecko... Czy ja powiedziałem, iż identyfikuję się z owym kerownikiem?

    Normalnie kopara
    > mi opadła. Że też TAKI człowiek ma czas zaszczycać skromne pbb swoją
    osobą.
    > Czym sobie zasłużyliśmy na to wyróżnienie?

    A może to jest właśnie moja praca? Kilka postów niżej/wyżej ktoś pisał o
    braku czasu by dzwonić na 0800 Inteligo. Też mu napiszcie, iż jego czas nic
    nie jest wart, numer darmowy, więc niech siedzi, kręci i nie marudzi :-)