  • 1. Data: 2004-12-29 13:28:40
    Temat: Re: Inteligo - saldo do 99,99 - oplaty
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Wed, 29 Dec 2004 10:00:13 +0100, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:

    >A opłaty zostały pobrane za co i w jakiej wysokości (skoro było 100 PLN
    >- wnioskuję, że mowa tylko o opłacie za kartę?) ?

    Za nieaktywna karte w wysokosci 99gr za kazdy miesiac.

    >Wykonywanie (lub nie) operacji nie ma przecież znaczenia, czy opłata
    >będzie pobrana, czy nie.

    A aktywna karta badz nie?

    > za minute mam być w pracy :),

    To blisko masz do pracy. :)

    > a w tym momencie ewidentnie zapisy te zostały złamane.

    Otoz to.

  • 2. Data: 2004-12-30 20:09:50
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    andy_k napisał(a):

    > A aktywna karta badz nie?

    Nie nigdzie zapisu, że "za kartę nieaktywną opłat nie pobiera się".

    W praktyce jeśli masz dwie - aktywną i jeszcze nie aktywowaną - opłata
    leci tylko jedna.

  • 3. Data: 2005-01-01 01:57:40
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Thu, 30 Dec 2004 21:09:50 +0100, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:

    >W praktyce jeśli masz dwie - aktywną i jeszcze nie aktywowaną - opłata
    >leci tylko jedna.

    Leciala (nawet nie jedna, bo tych kart jest wiecej niz 2, ale tylko jedna byla
    nieaktywna) do 18 listopada, a pozniaj "kuku", oplaty wstecz za piec miesiecy
    za te nieaktywna.

  • 4. Data: 2005-01-02 08:24:06
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    andy_k napisał(a):

    > Leciala (nawet nie jedna, bo tych kart jest wiecej niz 2, ale tylko jedna byla
    > nieaktywna) do 18 listopada, a pozniaj "kuku", oplaty wstecz za piec miesiecy
    > za te nieaktywna.

    No to jak mówiłem. Reklamacja na okoliczność pobrania opłat w trybie
    niezgodnym z regulaminem inteligo.