eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - telefon o zablokowaniu karty › Re: Inteligo - telefon o zablokowaniu karty
  • Data: 2006-04-23 20:07:35
    Temat: Re: Inteligo - telefon o zablokowaniu karty
    Od: wojo2000 <wojo2000@_no_spam_ok_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    chodziło mi o nazwisko panieńskie matki (a nie imie) - naprwdę jest się
    czego czepiać...

    OK, telekody i piny są, ale dla Banku a nie dla Ciebie, tzn. ja
    zadzwonie do kogoś i zapytam o pierwszy lub drugi numer telekody, to on
    mi powie! ale jak bym zadzwonił (podszywając się pod np. Inteligo) a
    użytkownik mi by zadał pytanie o wcześniej ustalony KOD, który zna
    Inteligo i użytkownik, to ja bym mu tego nie podał a on by miał jasność
    że ktoś się podszywa po Inteligo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1