  • Data: 2002-06-07 11:33:24
    Temat: Re: Inteligo - zabierajcie pieniądze póki jeszcze się da
    Od: "Xav" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No juz nie przesadzaj. U mnie Inteligo smiga jak dzika swinia.
    > A co do uslug - to nie zaprzeczysz sa jedne z lepszych na rynku i wiele
    > bankow sie do nich nie umywa.
    > Inna sprawa, ktora mnie powstrzymuje przed trzymaniem kasy w Inteligo to
    > placenie za wszystko...
    > Tutaj niech spadaja.

    O ile wiem moje problemy nie są odosobnione - być może dotyczy to pewnych
    regionów kraju - w każdym bądź razie dziwne jest, że mBank i BPH Sezam
    działa jak należy a Inteligo za to całkowicie szwankuje - do tej pory nie
    udało mi się jeszcze dzisiaj wykonać żadnego przelewu ze względu na zrywanie
    transmisji...
    Xav