eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - zamkniecie rachunku › Re: Inteligo - zamkniecie rachunku
  • Data: 2002-02-09 10:56:49
    Temat: Re: Inteligo - zamkniecie rachunku
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:08ce.0000066b.3c64f9cc@newsgate.onet.pl...
    > (lacznie z glownym) oprocz jednego :) Saldo na nim co prawda jest zerowe,
    > > ale wisza naliczone odsetki w kwocie 3gr:)
    > > Dostep przez www mam - rachunkow nie widze (tylko ten jeden).
    >
    > to wyslij 99 groszy i zrob przelew - bo nie masz pokrycia na to zeby oni
    sami
    > Ci zrobili...

    Nie chodzi o opłatę za przelew. Jeśli masz więcej rachunków, to nie jest
    pobierana opłata za przelew z każdego subkonta osobno, tylko raz.

    Po drugie - jeśli jest już okres wypowiedzenia - klient nie wykona ŻADNEJ
    dyspozycji przez www. Jedynie telefonicznie może się dowiadywać o stanie
    rachunku, przez konsultanta.

    A w sprawie niezablkowowania tego jednego rachunku - te typy tak mają. Jeśli
    na rachunku coś jeszcze wisi - jakieś obciążenie, odsetki czekające, to
    rachunek będzie widoczny. I tylko widoczny - nic z tym nie zrobisz...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1