eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - zamkniecie rachunku › Re: Inteligo - zamkniecie rachunku
  • Data: 2002-02-09 18:36:28
    Temat: Re: Inteligo - zamkniecie rachunku
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 8 Feb 2002 15:11:04 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote:

    >Nie "nie masz głównego". Rachunek jest, ale nie jest on do Cieie dostępny.
    >Przestanie istnieć po trzydziestu dniach wypowiedzenia.
    >Reszta rachunków też nie powinna być dla Ciebie widoczna...

    A czemu? Wg mnie powinna. Właśnie po to, żeby widzieć, czy coś nie
    wpłynęło, żeby mieć dostęp do historii itp. To tak jak z
    wypowiedzeniem pracy czy telefonu... Przez miesiąc możesz korzystać z
    tego telefonu i przez miesiąc możesz wymagać od pracownika, żeby
    pracował.

    >W przypadku zamknięcia całego konta, kwoty nie są przelewane na rachunek
    >główny, ale wędrują na numer rachunku podany w dyspozycji zamknięcia.

    A to bez sensu! Każdy osobno? A kto za to płaci? Bo jeśli ja, to
    wystarczy, że złośliwy kolega pośle mi kilka(dziesiąt) testowych
    przelewów QuickMonejem o wartości 1gr, a ja za każdy zapłacę 0,99? Wg
    mnie środki powinny być zbierane na moim rachunku i w dniu zamknięcia
    przelane na wskazany numer. A do tego dnia powinienem mieć wgląd w
    rachunek.
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1