eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiIntelligo i bankomat › Re: Intelligo i bankomat
  • Data: 2005-05-27 22:44:27
    Temat: Re: Intelligo i bankomat
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    A był to piątek, 27 maja 2005 16:35, gdy witek napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > To, że tobie nie działa, to nie znaczy, że w ogóle nie działa.
    > Ale jak chciałeś się wyżalić, to właśnie to zrobiłeś.
    > Z bankomatami już tak jest, że robią blokadę, a jak transakcja sie nie
    > powiedzie, to po prostu kasą masz zablokowaną.

    Chodzi o to, że kilka razy zdarzyło mi się odrzucenie transakcji z karty
    Inteligo, podczas gdy mBankowa przechodziła zawsze bez bólu.

    > Musisz się z tym pogodzić, albo nie korzystać z bankomatów.

    Akurat mi się tak działo przy płatności w sklepie.

    > Karta Inteligo działa w internecie, co już wiele osób tu potwierdziło.

    Może działa, ale nie w Polcardzie. Spróbuj doładować konto Wielkiej Łapy.
    Pojawi się komunikat:

    ==========================>
    Nie można dokonać płatności przy użyciu kart elektronicznych MAESTRO,
    POLCARD BIS oraz kartami wydanymi przez PKO BP*) w tym kart Inteligo*)

    *) blokada na wniosek banku PKO BP
    ==========================>

    Płatność e-kartą mBanku przechodzi.

    Rzucik: http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/polcard.png

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1