eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiIntelligo i bankomat › Re: Intelligo i bankomat
  • Data: 2005-05-27 22:46:44
    Temat: Re: Intelligo i bankomat
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    A był to piątek, 27 maja 2005 16:51, gdy mlody_book napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Tristan Alder napisał(a):
    >> Niestety Inteligo ma spieprzone rozliczanie kart. Już kilka razy odbiłem
    >> się od kasy w sklepie z ichnią kartą, a karta mbanku działała. Inteligo
    >> odbija się też od autoryzacji przez Sieć, choć kiedyś reklamowali swoją
    >> kartę jako kartę z możliwością płatności przez Sieć.
    >
    > Szkoda, że nie piszesz konkretów jeżeli chodzi o sieć, bo ja wczoraj w 5
    > sekund doładowałem betandwin i nie raz płaciłem ichnią kartą w sieci.
    > Napisz w jakim serwisie Ci się to nie udało a wciągniemy te www na
    > czarną listę ;-)

    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/polcard.png

    > Facktycznie żale swoje wylewasz, ale bardzo ogólne,
    > więc trudno się do nich odnieść, można raczej to traktować jako
    > subiektywne odczucia sfrustrowanego klienta.

    No a jakie mają być, jak nie subiektywne? Mam konto w Inteligo od kilku lat,
    podobnie jak w mBanku. I co do mBanku nie mam zastrzeżeń, a niestety z
    Inteligo byly problemy już od samego zakładania. Możliwe, że to kwestia
    szczęścia.


    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1