  • Data: 2011-03-28 08:03:29
    Temat: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Od: root <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Mar, 09:28, "skippy" <m...@t...moon> wrote:
    > Użytkownik "root" <r...@v...pl> napisał w
    wiadomościnews:1y0w4wslk0kr2$.tc146yk3syfc.dlg@40tud
    e.net...

    > to też?http://www.planetaziemia.pan.pl/GRAF_aktual-2009
    /11_Stanowisko_KNG.pdf

    > nie czytałeś posta sys29 jak widzę albo wybiórczo działasz w swoim stylu

    To ogólnikowy dokument. Brak w nim jakichkolwiek konkretnych wyników
    badań.
    A jedym z linków przedstawianych przez sys29 najbardziej podoba mi się
    fragment:

    "Wszyscy Ci naukowcy są opłacani przez światowe rządy, a więc mogą być
    stronniczy"

    No są opłacani przez rządy jak większość naukowców. I ty chcesz zeby
    ktoś traktował to poważnie? To są argumenty?!
    Robią na w bambuko jak chcą. Zezwolenia na emisję dla Polski są zbyt
    małe aby można bez dopłacania produkować energię z węgla. Jeśli to
    społeczeństwo się nie opamięta i nie wyprosi tej ekipy, zrobią co
    chcą.

    Skippy ja jestem z Tobą w tej sprawie. Nie musisz mnie atakować. Mnie
    chodzi o przygotowanie rzetelnej i prostej analizy pokazujacej czarno
    na białym te bzdury.
    Próby polegajace na udowadnianiu ze Co2 nie jest groźne są z góry
    skazane na niepowodzenie. Ważne by było raczej porównanie ilości CO2
    emitowanego z przyczyn nauturalnych z ilością emitowaną przez
    ludzkość. Gdyby się okazało, ze nautralne CO2 w przytłączający sposób
    przeważa, wytrąciłbyś wszystkie argumenty naciągaczom.