    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Date: Thu, 31 Mar 2011 10:39:39 +0200
    <imppm5$j3u$1@news.onet.pl> <impr22$ktm$1@inews.gazeta.pl>
    <imukal$3cf$1@news.onet.pl> <imulur$a7k$1@inews.gazeta.pl>
    <srzrr02jx1hy$.1b2zg7xgu62oi.dlg@40tude.net>
    <imvcg4$omh$1@inews.gazeta.pl> <u...@4...net>
    <imvnbm$pr$1@inews.gazeta.pl> <b...@4...net>
    <imvrdt$erd$1@inews.gazeta.pl>
    <1lg8vrbo8m6uo$.h7txm768f8tx.dlg@40tude.net>
    <imvv16$s14$1@inews.gazeta.pl>
    <qnqwcclxnkzy.dl8vr9xg0qps$.dlg@40tude.net>
    <in06lv$pu4$1@inews.gazeta.pl>
    <f...@s...googlegroups.com>

    root wrote:

    > "Oslabianie silnych na rzecz
    > slabych jest szkodliwe spolecznie". To taki wyroznik, ktory od razu
    > pozwala na zaklasyfikowanie okreslonej osoby do grupy zwolennikow
    > Korwina. O szkodliwosci chorych, psychicznych i gejow dla
    > spoleczenstwa pisał i mówil już Adolf.

    Wszystko mieszasz i interpretujesz. Dodatkowo interpretujesz ze zła wolą.
    Wolno Ci.

    > Czy wobec takich rozbieznosci w pogladach
    > mozna twierdzic ze system oparty JEDYNIE na dobrej woli jest
    > zdroworozsadkowy?

    Wszystkie działania oparte są o dobra wolę. Różnica między nami jest taka,
    Że ja wolę żeby to była moja dobra wola, a Ty wolisz żeby to była dobra wola
    urzędnika. Ty uważasz, ze urzędnik państwowy jest z definicji mądrzejszy od
    Ciebie, a ja uważam że jest taki sam jak ja. Robi tyle samo błędów i ma tyle
    samo trafnych decyzji i dlatego chcę by błędy robił na własny rachunek nie
    na mój. Postaw się w takich sytuacjach. Wydajesz własne pieniądze dla
    siebie. Wydajesz własne pieniądze dla innego, np kupujesz prezent. Wydajesz
    cudze pieniądze dla siebie, np masz fundusz reprezentacyjny. Wydajesz cudze
    pieniądze dla innego. Które pieniądze wydasz najlepiej? Ty myślisz, że
    urzędnik wydając cudze pieniądze dla innych zrobi to lepiej niż ja wydając
    własne pieniądze dla siebie. Ja tak nie myślę. Ty mówisz, że masz takie
    doświadczenia, ja takich nie mam. Różnią nas doświadczenia i oparte na nich
    poglądy.