  • Data: 2010-06-22 07:02:00
    Temat: Re: J.K.Mikke - totalna porażka
    Od: "skippy" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "CeSaR"

    Sory, miałem się zamknąć, ale dorzucę ostatnie uwagi:

    > A cokolwiek w obecnej sytuacji by nie zrobił to i tak zostanie zagłuszone
    > w TVP/TVN przez PO/PiS/SLD.

    Zapomniałeś o Polskim Stronnictwie Folklorystycznym.

    Druga sprawa, ze tez dopiero na to wpadłem:
    Wcale nie idzie o przeciwwagę dla PO w wykonaniu PIS.
    Idzie o szybki powrót do władzy.
    W obecnej sytuacji, obiektywnie, Robot nie ma wyjścia.
    Trudno, żeby jarkacz tego nie wykorzystał.
    Więc po wygranej jarkacza następuje utworzenie PPS2 w składzie PIS LSD PSF
    Wystarczy tylko, że ich przeprosi za "struktury przestępcze"
    No i mamy szybkie odkręcanie IVRP zmontowanej przez PO za pomocą ustawy o
    IPN.

    Jakoś nawet trochę za tym jestem.
    W sumie mało mnie obchodzi kto miał kochankę, chlał wódę, pieścił gruszkę
    pod kocem itp sprawy.
    Ale zdaję sobie sprawę, że dla większości misiów to zajebista atrakcja.

    Z drugiej strony może się skończą wejścia typu Kurtyka-Przewoźnik, czy
    naukowe prace na podstawie zeznań anonimowych, czy wręcz nieistniejących
    świadków.

    No sam nie wiem co lepsze.
    Tak to z grubsza widzę.