eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwJ.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r. › Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
  • Data: 2010-06-11 13:57:01
    Temat: Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    totus pisze:

    > Dla mnie liczy się pewien rozkład. Oczywiście są wszystkie przypadki. Ważne
    > jest, który występuje najczęściej i stanowi o jakości polityków jako grupy.
    > W/g mnie jakość polityków nie odbiega na - od jakości Polaków. Politycy nie
    > spadają z nieba tylko są wybierani z pośród nas. Są ciągłe pretensje, że
    > politycy kradną. Ja osobiście nie znam pracownika, który by nie kradł. Nie
    > znam takiego, który w służbowym czasie, za pieniądze pracodawcy, ze
    > służbowego telefonu nie rozmawiałby w prywatnych sprawach.

    wszystko zalezy. ja sie zapytalem czy moge skorzystac z tel sluz pod
    warunkiem rozliczenia sie z polaczan. w odpowiedzi dostale ze mam to
    "pierdolic" i kozystac jak ze swojego. przyczym glupio mi bylo wiec
    dzwonilem 50/50. ale zapytalem sie...

    > Na służbowym
    > komputerze, na służbowej drukarce, na służbowym papierze nie drukowałby
    > prywatnie. Nie znam takiego, który by nie korzystał ze służbowego skanera
    > lub ksero dla prywatnych celów. Powszechne jest okradnie firma z papieru,
    > długopisów, spinaczy i wykorzystywanie służbowych samochodów do celów
    > prywatnych.

    mialem placone per f-vat (umowione z pracodawca) i nikt mnie z tego nie
    rozliczal

    > Mało tego nikt tego nie uważa za kradzież. Politycy podobnie.
    > Oburzali się za wyciąganie im kupna ryby za 7,50 za publiczne pieniądze.
    > Jacy wyborcy tacy politycy. Co dziwnego, że posła złapano po pijanemu za
    > kierownicą skoro takich ludzi co weekend policja namierza około 2 tyś. Nikt
    > nie powinien tego robić. Ludzie to robią to maja swojego przedstawiciela w
    > sejmie.

    haha z tej ryby to sie do dzisiaj smieje. jak by bylo .5 litra to by
    bylo akceptowalne ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. nie generalizuj