eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwJ.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r. › Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
  • Data: 2010-06-11 14:13:34
    Temat: Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SlawcioD wrote:

    > wszystko zalezy. ja sie zapytalem czy moge skorzystac z tel sluz pod
    > warunkiem rozliczenia sie z polaczan. w odpowiedzi dostale ze mam to
    > "pierdolic" i kozystac jak ze swojego. przyczym glupio mi bylo wiec
    > dzwonilem 50/50. ale zapytalem sie...

    > mialem placone per f-vat (umowione z pracodawca) i nikt mnie z tego nie
    > rozliczal

    > haha z tej ryby to sie do dzisiaj smieje. jak by bylo .5 litra to by
    > bylo akceptowalne ;)
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD
    >
    > ps. nie generalizuj

    No widzisz. Piszesz "nie generalizuj" mimo, że wyraźnie napisałem o znanych
    mi osobach. Nigdzie nie pisałem o wszystkich. Nie wrabiaj mi tego czego nie
    napisałem. Takie to są dyskusje Polaków. Potem się dziwimy jak politycy w TV
    jeden o niebie, a drugi o chlebie. Odpowiadają na nie zadane pytania, na
    zadane nie odpowiadają lub w inny sposób wypaczają rozmowę. Polska szkoła a
    w niej klasa polityków.