eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwJ.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r. › Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
  • Data: 2010-06-14 07:17:29
    Temat: Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
    Od: Endriu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Endriu wczytaj sie w to jeszcze 100 razy, bo widac 2 nie wystarczą, i oceń
    > chłodno.
    > Czyli Jarosław Kaczyński wyjdzie gdzieś na świecie mówić, i tak delikatne
    > jak na politykę przytyki spowodują, że "tak
    > jest zdenerwowany, blady i nieprzytomny z nerwów"???

    Wiesz co Skippy nie rób ze mnie debila.

    Cała ta Polikot'iada przypomina mi film Borat....

    Borat
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Borat

    "[...] Film wzbudził liczne kontrowersje, władze Rosji i Kazachstanu
    zakazały jego emisji. [...]".

    ... w którym to niby ukryta (w zamyśle) krytyka niby "tępych"
    amerykanów, przez 90% odbiorców odebrana została jako jako ordynarne
    dokopanie kazachom....

    A PELETON JEDZIE DALEJ.
    http://www.mareksiwiec.pl/node/345

    "[...] Takich np. jak koleje kazachskie (jak wiadomo słaba reklama i
    marketing kazachskich kolei był jedną z przyczyn ich problemów
    finansowych). Mówiąc prostym językiem, ktoś chciał po prostu
    wypromować wizerunek Kazachstanu ostatnio nieco nadwątlony po
    pamiętnym filmie "Borat". [...]".

    Taktyka Palikota polega na ordynarnym bezustannym dokopywaniu
    Kaczyńskim Skippy, i tylko głupiec może twierdzić inaczej. Ja nim
    pogardzam.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/