eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwJ.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
  • Data: 2010-06-14 10:50:39
    Temat: Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
    Od: Endriu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A dlaczego nazywasz go chujem? Ta prawda ktora pokazuje i wysmiewa jest
    > az tak bolesna?

    Bo uważam że poza głównym nurtem jego działalności jakim jest
    bezpardonowe i prostackie dokopywanie Kaczyńskim, jego polityczne
    dokonania np. "Komisja Przyjazne Państwo" to czysta kpina, tak samo
    jak urząd antykorupcyjny Julii Pitery (która kiedyś szpiclowała i
    rozbijała wewnętrznie UPR) wraz z aneksem sporządzonym przez nią w
    którym to wykryłą aferę odnośnie dorsza za 5 zł (podczas gdy jej
    partyjni kolesie grabli ile się da w aferze hazardowej).

    Cała ta wasza PO wraz z Palikotem i Donaldino uwalającym z TW Bolkiem,
    Pawlakiem, i całym KLD lustrację to dno i trzy metry mułu. Nie wiem
    dlaczego moi rodacy głosują na takich partaczy którzy tylko umieją
    zadłużać mój kraj na 30 mld zł rocznie.

    Ale tak już widocznie musi być i koniec - nic na to nie poradzę.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/