eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwJ.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
    From: Endriu <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
    Date: Mon, 14 Jun 2010 03:30:45 -0700 (PDT)

    Nie jest dla mnie żadnym zaskoczeniem, że gdy brakuje wam argumentów
    to zaczynacie rzucać w kierunku swojego adwersarza inwektywami
    (zamieniając tą grupę w chlew).

    Powtarzam ci jeszcze raz. W moich oczach Palikot to nędzna kreatura
    budująca swój image na brudnych chwytach, oszczerstwach i nieprawdzie.
    Gardzę nim jak i Wojewódzkim - spindoktorem WSI - który w obliczu
    śmierci prezydenta własnego kraju kreci takie klipy:

    Jarek po trupach do celu - Wojewódzki rapuje
    http://www.youtube.com/watch?v=FnECifsl43w

    Gardzę tym towarzystwem, gardzę tymi hienami, i jestem po raz kolejny
    oburzony, że ty taką nędzną kreaturę uzważasz za człowieka
    "inteligentnego".
    Jest to oburzające, nie rozumię twojego postępowania, dziwię się tobie
    (i głosującym na ten typ kreatur) nie po raz pierwszy zresztą....'

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/