eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwJ.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r. › Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
  • Data: 2010-06-18 17:58:31
    Temat: Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
    Od: Virck <v...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu wrote:

    > Odkąd ja tu jestem (gdzies od około 2007) Skippy zawsze popierał PO
    > (wraz z Viperem, totusem - z małej litery, XXL'em i Virck'iem). Ta
    > grupa nie zminiła poglądów ani o centymetr - ja bym to nazwał "twardy
    > beton partyjny".
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    Mnie nie zaliczaj do zadnych zwolennikow....Ja nie mieszkam w Polsce,
    glosowac nie bede i nie popieram ani PO ani SLD ani tym bardziej
    PiS....Ja obiektywnie tylko stwierdzam, ze PiS to najbardziej zaklamana
    partia ludzi mocno niepelnosprawnych umyslowo, ktora cofa Polska o dobre
    20 lat w rozwoju, bo tam zatrzymal sie ten PRL-owski socjalistyczny
    motloch......Tak wiec wasz kandydat, maly karzelek jest dla mnie zwyklym
    klamca, zawistnym skurwielem i nie jest zadnym patriota....Bo patriotyzm
    to sie ma w sercu a nie w gebie ktora zieje jadem i dzieli na my i oni.....