eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwJ.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
    Date: Fri, 18 Jun 2010 19:58:31 +0200
    From: Virck <v...@v...net>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
    <hv5jle$kq9$1@news.onet.pl> <4c1655d6$0$19170$65785112@news.neostrada.pl>
    <hv602j$t35$1@news.onet.pl> <hv6299$8n2$1@inews.gazeta.pl>
    <b...@y...googlegroups.com>
    <4c172598$0$17098$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@k...googlegroups.com>
    <4c173a1c$0$17098$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@i...googlegroups.com>
    <3...@w...googlegroups.com>
    <hv8vim$a88$1@news.onet.pl> <hv9042$b5j$1@news.onet.pl>
    <a...@b...googlegroups.com>
    <hv9mtb$ak0$1@news.onet.pl>
    <2...@k...googlegroups.com>
    <hvdar3$8cc$1@news.onet.pl>
    <f...@h...googlegroups.com>

    Endriu wrote:

    > Odkąd ja tu jestem (gdzies od około 2007) Skippy zawsze popierał PO
    > (wraz z Viperem, totusem - z małej litery, XXL'em i Virck'iem). Ta
    > grupa nie zminiła poglądów ani o centymetr - ja bym to nazwał "twardy
    > beton partyjny".
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    Mnie nie zaliczaj do zadnych zwolennikow....Ja nie mieszkam w Polsce,
    glosowac nie bede i nie popieram ani PO ani SLD ani tym bardziej
    PiS....Ja obiektywnie tylko stwierdzam, ze PiS to najbardziej zaklamana
    partia ludzi mocno niepelnosprawnych umyslowo, ktora cofa Polska o dobre
    20 lat w rozwoju, bo tam zatrzymal sie ten PRL-owski socjalistyczny
    motloch......Tak wiec wasz kandydat, maly karzelek jest dla mnie zwyklym
    klamca, zawistnym skurwielem i nie jest zadnym patriota....Bo patriotyzm
    to sie ma w sercu a nie w gebie ktora zieje jadem i dzieli na my i oni.....