    From: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: JKR: 70 mld zl transfer do Polski
    Date: Fri, 15 May 2009 22:19:53 +0200

    > Jeszcze raz ci powtarzam drogi Sławku te twoje 70mld przez około 70
    > miesięcy to jest tyle o ile Zyta potrafiła zwiększyć z budżetu w jeden
    > rok. Możesz też powiedzieć że przez 1000 lat dostaniemy 1000 mld, i się
    > tym podniecać - dla mnie kwota 1 mld na 1 miesiąc (przy 300 mld budżecie)
    > nie robi żadnego wrażenia...

    Równie dobrze my moglibyśmy sponsorować Unię taką kwotą i nikt by tego
    nawet nie zauważył....
    Zresztą w pewnym sensie nawet to robimy, bo z naszych ostatnich analiz
    grupowych ostatnio wynikało że gdzię stak od października do lutego to my
    dopłacamy do Unii, a środki z Unii (w większych kwotach) przychodzą dopiero
    w od marca do września)....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/