eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak dorobić? Wisienki w Lidl.Re: Jak dorobić? Wisienki w Lidl.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    Subject: Re: Jak dorobić? Wisienki w Lidl.
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <c...@g...com>
    <5822f80e$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5823326c$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <5824f4b4$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <5825a2ed$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <5825ce14$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <58261b96$0$5141$65785112@news.neostrada.pl> <o058tg$uv8$1@dont-email.me>
    <58263f0a$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
    <o05ick$1mb$1@dont-email.me> <58265058$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5826ce33$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <58275dd7$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    From: z <...@...pl>
    Date: Sun, 13 Nov 2016 00:33:04 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.4.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 9
    Message-ID: <5827a6af$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-68-26.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1478993583 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5153 89.77.68.26:52699
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:627287
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-11-12 o 23:00, Budzik pisze:
    > Nie widze nic niepowaznego w takiej zmianie terminu zwłaszcza ze jak widac,
    > promocja bardziej przeszkadzała klientom niz pomagała (pomijam ten procent
    > co pod pozorem "niesmakowania" najadła się za darmo)

    Umów się dotrzymuje mimo tego że dla kogoś mogą się okazać niekorzystne
    :-)

    z

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1