  • Data: 2016-11-13 12:19:08
    Temat: Re: Jak dorobić? Wisienki w Lidl.
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kardiolog zauważył, że obecne trendy (wzrost poziomu
    > cholesterolu w mojej krwi) nie są dla mnie straszne,
    > więc jaja mogę nadal robić...
    >
    > Inni lekarze uważali, że 20 jaj tygodniowo to za dużo.

    Posłuchaj linka który Ci podałem. Może też wciągną Ciebie inne tematy.
    Nie jestem psychofanem tego człowieka ale udowodnił że ilość spożywanego
    cholesterolu to nie jest jedyna cecha pokarmów które się spożywa. Trzeba
    brać pod uwagę inne substancje i zależności między nimi dziejące się w
    organizmie człowieka.
    Tymczasem niedouczone konowały od wielu lat klepią te brednie o
    cholesterolu i o zgrozo wpychają nam leki na jego obniżenie które są
    dopiero trucizną dla organizmu. Już łaskawie pominę aspekt biznesowy i
    kwestie pryncypialnie określanego bezpiecznego poziomu tegoż cholesterolu.
    To nie jest żadne szamaństwo tylko nowoczesna wiedza medyczna.

    > BTW... Jak naprawdę nazywasz się?...

    korzystam z serwera news.neostrada.pl od wielu lat

    Jakiś problem?