  • Data: 2016-11-13 13:11:43
    Temat: Re: Jak dorobić? Wisienki w Lidl.
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-13 o 12:27, z pisze:

    > pl.biznes.banki a o wisienkach jest tu pisane bardzo często.
    >
    > Czy ci wisienkowicze to przypadkiem nie tacy klienci Lidla co potrafią
    > założyć konto żeby dostać 100 zł a potem to konto z premedytacją
    > zamykają. Że tego nie widać na ulicy (wstydu nie ma) tylko dzieje się w
    > systemie informatycznym to nie jest takie samo "szwankowanie moralności"?
    > Przyznać się. Ręka do góry kto ile już zarobił :-)
    > Takie ostatnio modne było się chwalić.

    Ja akurat nie mam czasu na analizowanie wisienek i pilnowanie
    potem ile mam i gdzie przelać, żeby dotrzymać warunków promocji,
    ale akurat w bankowości jest to dość twardo uregulowane.
    Promocja jest za coś i klienci korzystają jeśli im się opłaca i umieją
    liczyc.
    Kilkanaście lat temu założyłem konto w LGnecie - dawali za to
    zegarek (albo plecak) pierwszym ilus tam klientom.
    I nie było żadnych innych warunków - kiedyś to było :-)
    Ale akurat w promocji Lidla reguły zostały złamane - chytrze -przez
    klientów sklepu.
    Pamiętam kiedyś w jakimś banku była promocja, że coś tam dawali, ale
    trzeba było wykonać w czasie promocji 5 transakcji na miesiąc kartą, to
    jak okazało się karmienie pajacyka PAHu po jednym groszu spełnia te
    warunki, to bank musiał zmieniać warunki.

    PS
    Ja to się w ogóle zastanawiam czy w regulaminie tej promocji nie było
    jakiegoś punktu, że Lidl moze coś tam zmienić w trakcie trwania. Zawsze
    musi być jakaś dupokrytka w regulaminie dla organizatora. A jak nie ma,
    to manager odpowiedzialny idzie na zieloną trwakę.