    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>
    Subject: Re: Jak liczyć osobiste finanse?
    Date: 27 Sep 2012 20:01:25 GMT

    In article <a...@g...c
    om>
    blackue <b...@g...com> wrote:

    > to już nie do mnie pytanie, wiem że można przerzucać między windą i
    > linuxem, on chyba zapisuje dane jako txt.

    Konkretnie jako gzipowany XML.

    Spodziewam się, że przynajmniej przy zachowaniu zgodności wersji
    programów między systemami, nie będzie problemu ze współdzieleniem
    danych. Widzę, że nawet zakłada jakiś plik blokady (lock) przy
    otwarciu "bazy", więc może jest także zabezpieczony przed jej
    równoległym, wielokrotnym otwarciem.

    --
    Jacek Politowski