eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe › Re: Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe
  • Data: 2010-03-16 14:56:15
    Temat: Re: Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    Am 16.03.2010 15:39, Curious wrote:

    > Jeszcze raz slicznie Ci poprosze o uwazne przeczytanie mojej wypowiedzi....
    >
    > Jestem uczulony na te warczace posty nic nie wnoszace do problemu danej
    > osoby.
    > "Trzeba było..."
    > "Sam sobie jesteś winien..."
    > i tak dalej
    >
    > pisane przez "nieomylne" osoby, którym nie zdarza się dostać mandatu,
    > nie doczytać umowy, regulaminu, warunków promocji itp.,
    > które nie są w stanie zaakceptować faktu, że ktoś nie zna KC, KPC, KK,
    > PB itp.

    Oczywiscie, bladzic jest rzecza ludzka (choc wiele osob jest
    "nieomylnych", i bedzie isc w zaparte, aby tego "dowiesc").

    Dostal mandat (bywa), nie zaplacil w terminie (bywa), zignorowal
    nieznana nam ilosc ponaglen zaplaty i pouczen od komornika (dyskusyjne),
    i oburza sie jeszcze na postepowanie banku, ktory wykonal polecenie
    komornika - takie postepowanie jak najbardziej zasluguje na kasliwe
    uwagi ;) (a czemu bank tak postapil, zostalo juz wyjasnione)

    Pozdrawiam, i zycze milego dnia.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org